هر آنچه که باید درباره سگ برنس مانتن داگ بدانید

هر آنچه که باید درباره سگ برنس مانتن داگ بدانید

این نژاد از سگ به سگ‌های کار و مزارع معروف هستند و می ‌توانند در فعالیت‌هایی مانند: نگهبانی، مراقبت از گله و حتی حمل‌ونقل گاری‌هایی با ابعاد کوچک به شما کمک کنند. همان‌طور که از اسم این نژاد از سگ مشخص است این نژاد از سگ‌ها برای آب و هواهای کوهستانی و سرد پرورش پیدا کرده‌اند و برای آب و هواهای گرم و خشک اصلاً مناسب نمی ‌باشند. سگ‌های برنس مانتن داگ از آن نژادهای پرانرژی هستند که عاشق پیاده‌روی و قدم زدن‌های طولانی هستند. سگ‌های برنس دوستدار انجام فعالیت‌های متنوع و دستور می باشند پس می ‌توانند ترفندها و دستورات مختلف را خیلی سریع و راحت آموزش ببینند. این سگ یکی از چهار نوع سگ کوهستانی سوئیس است!

به‌طور کلی این نژاد از سگ‌ها بسیار قوی هستند و جثه و هیکل بزرگی نیز دارند. موهای این نژاد از سگ بسیار زیبا و چشم‌نواز می ‌باشد. ممکن است موهای این نژاد صاف و یا موج‌دار باشد. موهای این نژاد از سگ ضخیم و ابریشمی می ‌باشد. همچنین موهای سگ‌های برنس نسبتاً بلند است. در رابطه با رنگ‌بندی این نژاد می ‌توان گفت که به رنگ اصلی: مشکی، سفید و قرمز روشن تقسیم می ‌شوند. همچنین پوشش بدن سگ‌های برنس در قسمت‌های سینه، سر، نوک پاها، چانه، زیر دم به رنگ سفید است که همین امر موجب زیبایی دوچندان سگ‌های برنس شده است. بدن سگ‌های برنس بسیار پهن است و دم بلند و پشمالویی دارند. به طور کلی سگ‌های برنس بسیار عاشق کودکان هستند و فوق‌العاده باهوش می ‌باشند و در یادگیری آموزش‌ها بسیار اشتیاق نشان می ‌دهند و بااستعداد هستند. این سگ‌ها می ‌توانند یک سگ نگهبان عالی باشند و در طول تمام عمرش یک دوست وفادار و مهربان برای شما عزیزان باشد.

 

این نژاد از سگ‌ها با غریبه‌ها رفتار دوستانه‌ای دارد و اغلب با دیگر حیوانات خانگی رفتار خوبی دارد و سازگار است. علی‌رغم جثه بزرگ این نژاد از سگ بسیار حساس می ‌باشد و هرگز نباید او را در یک حیات تنها رها کنید! سگ‌های برنس مانند خیلی از نژادهای دیگر دوست دارند که حیوانات کوچک را تعقیب کنند و با آن‌ها بازی کنند. اگر این نژاد از سگ را به‌خوبی تربیت کنید و آموزش‌های لازم را به او بدهید می ‌تواند یک همراه عالی برای شما باشد و علاوه بر شما تمامی اعضای خانه را پرستش خواهد کرد. اگر دوستدار و خواهان این نژاد از سگ هستید می‌ توانید با تربیت و آموزش صحیح کاری کنید علاوه بر اینکه سگ برنس خانواده شما را خیلی دوست داشته باشد بلکه به تازه‌واردان خانه شما به گرمی خوشامدگویی کند!

 

خرید غذای سگ

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

با من همراه شوید تا براتون از رخ داد های روزانه بنویسم

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی