تغذیه سگ برنس باید چگونه باشد؟

تغذیه سگ برنس باید چگونه باشد؟

برای سگ برنس باید روزانه 3 تا 5 پیمانه غذای خشک باکیفیت بسته به فعالیت روزانه‌اش در اختیارش قرار گیرد. توجه داشته باشید که مقدار غذایی که باید در اختیار سگتان قرار دهید باید باتوجه به: سن، ساختار بدنی، سوخت‌وساز فعالیت‌های روزانه‌اش و… باشد. سگ‌ها هم همانند انسان‌ها رفتارهای طبیعی دارند و نیاز غذایی تمامی سگ‌ها مانند هم نمی ‌باشد و با یکدیگر تفاوت دارند. بهترین کار برای اینکه بخواهید به سگتان غذا دهید این است که به‌جای پر کردن ظرف غذا چندین بار در روز از غذای معمولی، روزی دو بار به او غذا بدهید ولی غذای مقوی و مغذی دهید. همچنین برای جلوگیری از چاقی سگتان بهتر است که روزی دو بار به او غذا دهید و مقدار غذای او را اندازه بگیرید.

اگر نمی‌ دانید که سگ شما اضافه‌وزن دارد یا نه می ‌توانید با دست و چشم‌هایتان آن را متوجه شوید. برای فهمیدن چاقی و افزایش وزن سگ تنها کافی است که به او نگاه کنید کمر سگتان را ببینید پس از این مرحله دست خود را روی پشت سگ قرار دهید و انگشت شست خود را روی امتداد ستون فقرات سگ بکشید. باید بدون اینکه فشاری به بدن سگ وارد کنید بتوانید دنده‌های سگ را لمس کنید اگر نتوانید دنده‌ها را لمس کنید بدین معناست که سگ شما اضافه‌ وزن دارد و باید غذایش را کم کنید و متقابلاً فعالیت بدنی‌اش را افزایش دهید. همچنین می ‌توانید برای غذا دادن به او از غذاهای خوب و باکیفیت که 22 الی 24 درصد پروتئین و 12 تا 15 درصد چربی آن است استفاده نمایید.

 

خرید غذای سگ

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

با من همراه شوید تا براتون از رخ داد های روزانه بنویسم

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی