خرید سگ راف کالی

خرید سگ راف کالی

سگ‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و نژادهای مختلفی دارند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خصوصیات خاص خود را دارند. سگ‌هایی که درست تعلیم داده شوند قادرند کارهای عجیب‌تری نیز انجام دهند برای مثال حتی سگ‌هایی وجود دارند که با تعلیم دادن، قادر هستند رانندگی کنند و به همین دلایل است که این حیوان علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد. همچنین این سگ‌ها نگهبانان بسیار خوبی برای خانه‌ها، گله‌ها و مکان‌های مختلفی هستند و وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می ‌دهند.

این نوع سگ ابتدا توسط رومی‌ها به اسکاتلند آورده شده بود که این سگ، یک سگ گله بود و تاریخچه موردتوجه قرارگرفتن آن به زمانی برمی ‌گردد که ملکه ویکتوریا در قلعه بالمورال اسکاتلند به مدت طولانی ساکن بود و باوجود توجه و علاقه‌ای که به این سگ پیدا کرد سبب شد که سایر افراد دیگر به آن علاقه پیدا کنند. این سگ پرورش‌یافته مناطقی از انگلستان است که سگ‌های نگهبان زیادی را تعلیم می‌ دادند.


در گذشته نژادی از گوسفندان وجود داشت که صورت سیاهی داشتند و به نام کالیس معروف بودند، بنابراین خیلی از افراد معتقدند نام سگ راف کالی نیز برگرفته از نام آن این نژاد گوسفند است.


بعد از محبوب کردن این سگ توسط ملکه ویکتوریا، کتاب‌ها، رمان‌ها و فیلم‌های زیادی درمورد زیبایی و اهمیت این سگ در آثار خود نام بردند که سبب شد این سگ محبوبیت بیش‌تری پیدا کند.

 

خرید غذای سگ

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

با من همراه شوید تا براتون از رخ داد های روزانه بنویسم

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی