چرا محتوای سایت نباید کپی باشد ؟

چرا محتوای سایت نباید کپی باشد ؟

خیلی از مدیران سایت ها بجای تولید محتوا برای سایتشان به کپی محتوا از دیگر سایت ها می پردازند و فکر می کنند با پر کردن سایتشان می توانند رضایت کاربران خود را داشته باشند و یا با این محتوا ها از موتورهای جستجوگر جایگاه بگیرند.

کپی بودن محتوا باعث می شود موتورهای جستجوگر به شما امتیاز منفی بدهند و با دریافت این امتیاز منفی سایت شما نه تنها در نتایج رشد نمی کند بلکه برخی از صفحات دیگر که محتوای غیرکپی دارند افت کنند. افت جایگاه باعث کاهش ترافیک ورودی به سایت می شود و این موضوع کسب و کار آنلاین شما را به نابودی می کشاند. 

بهتر است برای سایتتان وقت بگذارید و با تولید محتوای ارگانیک به سئو سایتتان کمک کنید. محتوا های تولید شده اگر استاندارد های سئو را هم رعایت کرده باشند می توانند جایگاه خیلی خوبی برای شما در گوگل رقم بزنند و مخاطبان را به سایتتان منتقل نمایند.

رشد چشم گیر ورودی گوگل حتی با یک یا چند محتوای درجه یک قابل مشاده است. اگر نمی دانید چگونه محتوای سئو شده تولید کنید می توانید با سفارش تولید محتوا به یکی از شرکت ها و تیم های معتبر به این مهم دست پیدا کنید.

محتوای تولیدی علاوه بر این که نظر موتورهای جستجوگر را به خود جلب می کند باعث جلب نظر کاربران سایت نیز می شود چرا که متناسب با درخواست ها و نیازهای کاربرانتان اقدام به ولید محتوا نموده اید. محتوا اگر با کیفیت باشد می تواند توسط کاربران به دیگران معرفی شود و همین معرفی شدن نیز می تواند برای شما درآمد هایی به دنبال داشته باشد.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

با من همراه شوید تا براتون از رخ داد های روزانه بنویسم

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی